donderdag 5 december 2013

Knikkerzakjesfabriek en alvast een nummer

Een knikkerzakjesfabriek, zo voel ik me momenteel... ;-)

De afgelopen 2 en een halve dag ben ik bezig geweest met het naaien van knikkerzakjes voor Serious Request. Er zijn er nu 18 klaar en ben er nu zelf ook wel even klaar mee!


Allemaal op een rij




Nu eerst maar eens een aantal verkopen! Gelukkig zijn er 4 besteld, ze moeten alleen nog uitgezocht worden. Dus dan nog 14 te verkopen! Ik vraag er €2,50 voor, zag toevallig deze week een knikkerzakje voor €2,99 in de winkel en deze was niet gevoerd, maar met één stof genaaid. Ach, het is voor het goede doel!!

Tussendoor maakte ik ook nog de surprise af, die ik jullie hier liet zien. De surprise viel in goede aarde, ze vond het erg leuk en de cadeautjes gelukkig ook! ;-)

Verder heb ik een 2e hands spiegel geverfd, van goud naar zilver, voor de kamer van onze oudste. De spiegel kochten we afgelopen zondag op de vlooienmarkt.



Vanwege de storm mochten de meiden vanmiddag thuis blijven van school en aangezien ze morgen ook vrij zijn, hebben we nu al weekend, heerlijk!!


En dan nu ook alvast het bingonummer voor vandaag, ik vermoed dat iedereen vanavond andere bezigheden heeft... ;-D


I 27

Iedereen een heel fijne Sinterklaas / pakjesavond!!




6 opmerkingen:

  1. Je zakjes zijn leuk, komt vast goed voor het goede doel.
    En eindelijk weer een nummertje in de bovenste rij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed serieus goed bezig!
    Ook een fijne Sinterklaasavond!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je zelf al een knikkerzak geworden haha. Ik kan me voorstellen dat je naar zoveel knikkerzakken naaien helemaal gaar bent.

    Ik zou zeggen geniet even lekker van de kids thuis en het heerlijke avondje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat zijn er veeel!!!!! wat goed dat je dat doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zeg, wat een berg knikkerzakken! Knap hoor! Geniet van je weekend! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!