dinsdag 8 oktober 2013

Kringloop happiness

Afgelopen zaterdag had de oudste 's ochtends eerst een toernooi. Mijn man was ziek, de jongste wilde niet mee, dus samen op naar Sneek. Het was de eerste keer dat ze op een hoger niveau speelden. Hoewel ze alles verloren en de laatste gelijk speelden, hebben ze het toch top gedaan!!!

's Middags had ik ff lekker met mijn vriendin gebabbeld aan de telefoon, die naar de kringloop wilde gaan daarna. Daar had ik ook wel zin in!! Manlief lag op bed en het leek de meiden ook wel leuk, dus met ons drietjes er naar toe!

Voor de jongste nog wat speelgoed meegenomen (alsof ze nog niks had... :-) ) en zelf ook nog leuke spulletjes gevonden!!


Kop en schotels voor het maken van kaarsjes




Verschillende spelletjes, leuk voor
de snailmail!

 Een lapje stof (om verder te oefenen)

 Heel veel wolletjes voor mijn oudste
en mijzelf en een klein haakpakketje

En 10 Donald Duckjes, eerst voor de meiden,
daarna voor mij... :-) 

Ik ben weer aardig geslaagd dus!! Het was dat de dames geen zin meer hadden, want ik had graag nog even bij de kinderboeken gekeken. Dat houden we dan maar voor een volgende keer!!

12 opmerkingen:

  1. Wat grappig, wij Daphne (postvandaphne) mijn man en ik zijn ook geweest, op de Nieuwe Deventerstraatweg en op de Veerallee. Wij waren helemaal weg van de krijtverfdemonstratie en van het meisje dat daar een stoel aan het stoferen was heb jij die ook gezien?
    Je hebt goed gescoord zo te zien. Leuk is dat hè.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben jij even goed geslaagd, leuk hoor daar word je vrolijk van! Ik las net je vorige blogje, hoop dat je, je inmiddels wat beter voelt en weet je de uitslag van je bloedonderzoek al?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer goed geslaagd, aan je mooie vondsten te zien...
    Geweldig die spellen zijn zo leuk voor de snailmails ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke dingen heb je gescoord zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwwwwwwww...heerlijk zo slagen! Wat een buit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker gescoord zeg. Leuke dingen. Heerlijk zo af en toe even lekker snuffelen he.

      Verwijderen
  6. Daar wordt een mens blij van!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happiness alom voor iedereen! Jij hebt weer overal gescoord met je kringloopvondsten :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen heb je gevonden in de kringloop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk! Kringlopen = zo leuk!
    Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog, welkom.
    Groet!
    CV Hatseflatser

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!