vrijdag 13 september 2013

Patatje mayo

Omdat Annelieke zondag 7 jaar wordt, mocht ze vandaag al trakteren op school!! En wat is er nou lekkerder dan een patatje mayo!!!



De kinderen uit haar klas smulden in ieder geval van de "patat mayo"!!

Komende zondag, wanneer ze jarig is, gaan we haar verjaardag goed vieren, nu weer lekker met alle familie erbij! Vorig jaar was het toch wel anders, zo zonder de hele familie... Dus nu maar even de 'schade' inhalen :-) 

Zou ik willen vragen aan jullie: wil iemand Annelieke misschien een kaartje sturen voor haar verjaardag?? Zodat ze zich nog meer jarig voelt??? Mocht je dat leuk vinden, dan mail ik je hert adres. Mijn e-mailadres staat aan de rechterkant.

Thanx!!

Vanmiddag ga ik nog even met haar naar de stad voor nieuwe schoenen (en een nieuwe jurk???). 

Onze oudste is nu met haar klas naar de opening van het nieuwe Fries Museum in Leeuwarden. De opening wordt gedaan door koningin Maxima. En als leerlingen van de Maximaschool mag je dan natuurlijk niet ontbreken!


6 opmerkingen:

  1. Hahaa, wat een gaaf idee zo'n patatje mayo! :D Ik wil Annelieke graag een kaartje sturen :) mail je zo even voor jullie Friese adres!

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat leuk..onze dochters zijn op dezelfde dag jarig! Natuurlijk stuur ik een kaartje..mail je adres maa! Postbode is echter al langs geweest..dus komt niet meer op tijd aan. Fijn weekend; en alvast van harte Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee, die cake met slagroom alias patat mayo..

    Fijne verjaardag, Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke traktatie hoor... en lekker!
    Ik zal een poging doen met een kaartje hahaha (ik durf niet meer zo goed)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die traktatie! Wat is het precies?

    En een kaartje sturen wil ik wel, maar dat gaat natuurlijk niet op tijd aankomen. Woon naast de brievenbus en die zal pas zondagavond geleegd worden (op zaterdag komen ze nooit legen). Dus kaartje zal dan naar alle waarschijnlijkheid pas dinsdag of woensdag aankomen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is in reepjes gesneden cake met slagroom!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!