maandag 19 augustus 2013

Happy!!!

Jeeejjj ik ben helemaal happy!!

Gisteren heb ik een heerlijke dag gehad, met gezin, familie en vrienden! Na regen kwam gelukkig zonneschijn en dus konden we 's middags heerlijk buiten zitten en barbecueën!

En ik heb zulke leuke cadeaus gekregen!! Van mijn man en meiden kreeg ik een decoupeerzaag, een mooie BLOND-mok (vind ze zo geweldig, maar helaas ook duur...) en het boek Kringloopgeluk!!! Daar ga ik vanavond heerlijk in lezen!

Ook kreeg ik nog Zpagetti en Noodles, haakboekjes, haaknaalden, bloemem en een mooi kaarsen plateau.

Kijk maar eens:



Links de bollen Zpagetti, rechts de Noodles (gestreept)


De BLOND-mok met de tekst: Voor de allerliefste mama


Mijn nieuwe speelgoed ;-)

Mooi hè? Rechts zie je nog een stukje van Minnie Mouse, 
ik nam haar en vriend Mickey mee vanuit Disneyland,
Californie


Vandaag lekker rustig aan bezig geweest, alles weer wat opgeruimd en alle lege dozen in de garage in de container gedaan en de rest in een grote doos, kan dat morgen ook mooi weer bij de weg staan. En daarna nog een deel van de garage opgeruimd.

Voor vandaag wel weer even genoeg. De meiden zijn weer begonnen op school, dus we moeten weer even in het goede ritme komen... 

Iedereen nog een fijne avond!

12 opmerkingen:

  1. oooo wat een mooie leuke en lieve kado's zeg
    voor nu rust op de bank met je nieuwe boek

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat n leuke en mooie cadeaus!!
    Veel leesplezier in je nieuwe boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeaus!
    Mijn post nog steeds niet binnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lieve kado's allemaal, en wat fijn dat het zonnetje nog doorkwam!!! :)
    Fijne week! liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kado's heb je gekrekeb! Super! Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt mooie kado's gekregen.

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk allemaal, lees ze vanavond :)
    Ps: De envelop is onderweg...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd! Je bent echt lekker verwend! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!