zaterdag 11 mei 2013

Druk... en post!

Pfff... momenteel vliegt het me allemaal even een beetje aan... Begonnen met opruimen, wegdoen en opzij zetten wat nog naar NL moet of naar de volgende garagesale... Maar omdat ik even niet weet waar ik moet beginnen, loop ik door verschillende kamers op 1 dag te ruimen, wat de chaos (ook in mijn hoofd) alleen maar groter maakt. Het huilen stond me vanmorgen dan ook nader dan het lachen...

Tot ik zag dat de postbode wegreed. Maar even een korte pauze inlasten en straks weer verder!

En ik kreeg me toch een leuke post!!

Allereerst van Angelique van het blog liekhier. Zij had een give away die eruit ging bij 25 volgers. Hoewel ik niet de winnaar was, stuurde Angelique alle deelnemers een kleinigheidje!! En dit is wat ik kreeg:


Een leuk briefje met daarbij een "schoolbord"hartje voorzien van gehaakt bloemetje. Zelfs het etiket op de envelop liet het plaatje van de give away zien!! Hartstikke lief van je Angelique, dank je wel!!


Ook kwam er een snailmail binnen van *Haakjuffie*!! Zij is toch wel zo verschrikkelijk creatief, wordt er jaloers van! Maar eigenlijk hoeft dat niet, ik krijg zomaar die mooie creaties! In een leuk verpakt doosje stuurde ze mij de volgende snailmail:
Het doosje 

En dit zat er in! Een zeep je om op te hangen, kroontjes, een gehaakt klosje garen met spelden, een gehaakte sleutelhanger in de vorm van een theepot je, een doosje met inspiratie (in de vorm van labels, klik op de foto voor een vergroting) en een mapje met lieve plaatjes. En een duizelingwekkende brief ;-) !

Dames, allebei heel erg bedankt! Jullie post kwam voor mij op een goed moment, ik werd weer een stuk vrolijker!!

En nu heb ik voor mezelf een lijst gemaakt, en ga ik kamer voor kamer afwerken, en dan kast voor kast. Even structuur voor mezelf aanbrengen, dan komt het weer helemaal in orde!!

Morgenochtend weer lesgeven!!

Iedereen een fijn weekend!



14 opmerkingen:

  1. oh wat een stress, gewoon verhuizen is al dramatisch vind ik en zeker voor jou nu !
    structuur is het enige wat je kan doen. Kamer voor kamer en drie stapels maken. Verkoop-Verzenden naar NL-weg doen.
    Succes meis hou je koppie dr bij !
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies wat Ellen zegt! Kamer voor kamer heel veel succes meid

    Liefs berber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verhuizen is stress meis, is precies wat Ellen zegt. Laat staan dat je ook nog eens in een ander land zit! Zo veel te regelen zoveel te doen. Maar je kunt niet meer dan 1 ding tegelijk moppie. En dan is zo een lijst super. Zorg dat hij haalbaar is en dan komt het dik voor elkaar. Successssss :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes ermee !
    Ik vind elke kamer poetsen al werk genoeg....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel moed bij het opruimen! Het komt allemaal wel in orde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp je stress maar het komt goed hoor. Gelukkig heeft deze leuke post je weer blij gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms kan het je ineens allemaal ff aanvliegen, herken het gevoel wel hoor blêgh....fijn dat de post op zo'n goed moment kwam, dat moest gewoon even zo zijn en wat een superleuke post! Kalm aan hoor!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon rustig ademhalen en rustig doorgaan ofwel "keep calm en carry on" (of zoiets, hi,hi) en in no time staan we weer op jullie te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. er komt ook veel op je af er moet zoveel geregeld worden meis.....maar je hebt heerlijke post gehad

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is ook niet niks allemaal!! Ik ben een verhuisfan maar zo'n verhuizing als die van jullie lijkt zelfs mij behoorlijk pittig! Doe rustig aan en lijstjes werken bij mij altijd prima dan houd je overzicht, succes meis!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elise! Wat vervelend voor je, dat opruimen. Het lijkt mij helemaal niets. Ik ben maar een keer verhuisd en dat was meer dan genoeg! En dat was nog wel binnen dezelfde stad.
    Gelukkig dat de post zo snel gewerkt heeft. Binnen een week! En die snailmail: wat ontzettend leuk!
    Nou, zet m op nog even en tot gauw weer eens,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat fijn dat het binnen is gekomen en op zo'n moment!
    Superfijn voor je meid..
    inderdaad gewoon rustig aan doen en kamer voro kamer doen. En af en toe een lekker kopje thee erbij...

    Fijne andere post had je ook gekregen zeg, wat lief!
    Hou je goed he meidje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer dat je misschien heel veel spulletjes achter moet laten in de VS. Dat is dan ook helemaal niet leuk om allemaal op te ruimen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Keep calm and carry on....... succes lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!