woensdag 10 april 2013

Volgers gezocht!!!

Al rondkijkende bij verschillende blogs kwam ik op de blogs van 3 verschillende dames terecht, die allemaal graag wat meer volgers willen hebben.

Misschien kan ik hen op deze manier een beetje helpen...

Leuke is dat ze ook alle 3 op dit moment een give away organiseren, die allemaal erg leuk zijn!! 

Kijken jullie mee??

De eerste blog is van cream@, sinds maart is zij begonnen met bloggen, n.a.v. een swap. Zij maakt bijvoorbeeld erg mooie dingen met haar borduurmachine!!

De give away van Cream@ gaat eruit bij 50 volgers.


*****

De tweede blog is van Sovina's creaties, zij blogt al langer maar wil ook graag meer volgers. Eigenlijk heeft ze 2 give aways, de eerste gaat eruit bij 50 volgers, de 2e bij 100 volgers!! Haar hobbies zijn haken en naaien, ik heb al mooie dingen op haar site gezien!!!




*****

De 3e blog die ik tegenkwam is van Kiki's knutsels , zodra zij de 50 volgers bereikt organiseert zij een give away, waarbij je uit leuke spulletjes kunt kiezen. Je kunt bijvoorbeeld hier 1 van winnen (zie foto):



*****

Mocht je deze leuke blogs nog niet kennen, neem dan eens een kijkje!! Bloggen is nou eenmaal nog veel leuker als je voor meer mensen blogt!!





13 opmerkingen:

  1. wat enorm lief van je zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor het wijzen op de blogs. Het zijn inderdaad leuke blogs!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Elise!, vind ik superleuk van je :)
    en wat het dekentje betreft,
    ik ga het gewoon eens proberen, staat het me niet aan, dan trek ik de rand uit en ga het zo laten ;)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben overal volger van geworden!!! grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blogs! Thanxs!
    Toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi! En wij waren elkaars 90e volger! Da's geen toeval meer! :-)
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook overal volger van geworden en een berichtje achter gelaten!
    Gezellig, de vriendenkring wordt steeds groter en ik krijg het steeds drukker :-)
    Maar zo leuk!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je reclame! de teller schiet omhoog :-)
    groeten cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Idd ook van hier uit thanks voor de reclame erg leuk om te zien dat er ineens zoveel volgers bij komen.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van je.... Creama volg ik al, de rest ga ik even bekijken!
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de tip, ik ga ze volgen en reclame voor ze maken. Ik weet zelf hoe leuk het is als je blog wordt gevolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeej, eindelijk kan ik weer reageren op je blog.
    Ben van iedereen volger inmiddels.
    Thanx voor de tips!
    Uh, snailmail al gearriveerd?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog niet, hoop dat ie snel komt!! Ik kan inmiddels ook weer bij jou reageren!!!

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!