dinsdag 19 februari 2013

Zachte leesdeken

Ik ben er even een poosje mee bezig geweest, maar hij is af!!! Heel vervelend vooral als 1 kleur wol op is en je niet verder kunt... Gelukkig na enig speurwerk op internet de wol weer in een winkel gevonden, dus kon ik weer verder.

Onze dochters moeten hier van de Amerikaanse school verplicht iedere dag een half uur lezen. Ze vinden het heerlijk om dan op de bank onder een deken te zitten/ liggen. Nou had ik al wel 2 fleecedekens gemaakt, maar toen ik deze heerlijk zachte baby wol tegenkwam, kon ik het niet laten.





Nu deze af is, kan ik aan de slag met de wollen deken voor de oudste!!

6 opmerkingen:

  1. Elise.. Leuk dat je op mijn blog langskwam...intrigerend dat je zo ver woont ook! Ik volg graag blogs uit de usa! Zet je zo'n volger-functie op je blog!? Dan zie ik als jij iets nieuw gepost hebt...je kan dit doen door op "ontwerp" te klikken, rechter bovenhoek , dan ga je naar "indelingen" en dan naar "gadget toevoegen" en dan kies je "google volg functie of zoiets ..het wijst zichzelf wel uit hoor...
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Katrien,

      Bedankt voor je berichtje! Ik ben nog steeds mijn blog aan het aanpassen, heb nu de volgerfunctie erbij gezet. Bedankt voor je tip!!

      Verwijderen
  2. Tjonge die is mooi en zo groot, geweldig!
    P.s. is Annelieke links of rechts handig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annelieke is rechtshandig... Pakketje gaat hier morgen de deur uit!!

      Verwijderen
  3. Dan al, gelukkig duurt het nog even voor Sannemarijn jarig is ik moet nog opzoek.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!