maandag 25 februari 2013

Infinity scarf give away!!

Hallo allemaal!!


Ik zie hier in blogland al een aantal keer "give aways" voorbij komen, en dacht: Dat wil ik ook doen!!!

Ik had al een infinity scarf gebreid voor de juf van mijn jongste dochter, maar had veel te veel wol gehaald.... Vandaar deze give away!!! Ik ben lekker verder gaan breien op mijn loom en de sjaal is al bijna klaar!!

Het wordt dan een sjaal als deze:



Vind je het leuk om mee te doen? Dat kan op deze manier:

- Laat een reactie achter!
- Ik zou het heel erg leuk vinden als je volger wordt van mijn blog (niet verplicht)

Het zou fijn zijn als je mijn give away wilt delen!!!

Op de verjaardag van mijn man en dochter trekken wij de 'winnaar'!! Meedoen met deze give away kan dus tot en met 10 maart 2013, de trekking is op 11 maart!

Groetjes Elise

(Het enige waar je even rekening mee moet houden is dat ik de sjaal verstuur vanuit de VS, dus het duurt iets langer voordat je deze ontvangt!)





21 opmerkingen:

  1. Hoi Elise! Wat een mooie sjaal, ik doe graag mee aan de give away :)
    Ik kwam net via via op je leuke blog terecht, en ik ga je volgen!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elise,
    Bedankt voor het volgen van mijn blog en het deelnemen aan mijn give away!
    Hetzelfde doe ik graag bij jou (volgen en meedoen)!
    Je hebt een erg leuke blog (vanuit Amerika... jeetje zeg!)
    Ik zal je in ieder geval met veel plezier volgen en ook zal ik een linkje van je give away op mijn blog plaatsen.

    Oja, leren haken is ZEKER de moeite waard! :)

    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elise,
    Ik kwam op je blog omdat je volger bij me bent geworden!
    Ik heb je tip over Pinterest toevoegen aan je blog al opgevolgd,en het is gelukt, bedankt!!!
    Ik ga je volgen en wil zeker meedoen aan je give-away...
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOh, wat een prachtige kleur, ik doe graag mee met je give-away!
    Ik word volger en zet een linkje bij mij!
    (maakselsCarlaK.blogspot.be)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankzij Juffra Toertjes op je blog terecht gekomen. Ik ben benieuwd naar de "creatieve uitspattingen" die eraan zitten te komen! Prachtige sjaal trouwens, voor zoiets wil ik mijn kans graag wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Of ik mee wil doen, ...........ja zeker!!
    Ik ga je linken op me fb
    https://www.facebook.com/hester.horden
    En ik wens je nog veel blogplezier toe en vele volgers.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk wil ik mee doen, ik waag een kansje !

    Lieve groet, Ellen

    en ik ga je linken hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee! Ben een grote sjaal-fan dus dat komt altijd van pas! :)

    Wat leuk dat je hem helemaal van de VS wil versturen! Ik zet een linkje op m'n blog! En leuk dat je aan mijn give-away meedoet!

    http://kellyjadestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via via kwam ik op je blog. Ik doe graag mee en ik ga ook een linkje op de giveaway pagina op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow ik wil ook wel mee doen aan je give away
    jij was de eerste die iets poste op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat leuk! Hier wil ik wel een kans op wagen.

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke sjaal, ik waag een kansje hoor! Ik zal even een link op mijn blog zetten. Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zalig, ik doe graag mee om zo'n mooie sjaal te winnen, wauw! Ik ben zelf niet handig met brei-of haaknaalden, dus ideaal om te winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. blogwereld is vaak maar een kleine wereld, ook al zitten de blog-schrijvers mijlen ver van elkaar vandaan (of ik jou geval nog een beetje verder;))
    Kom hier net kijken omdat je volger geworden bent bij mij..ik val dan ook met de neus in de boter én doe graag een gokje naar het winnen van zo'n mooie col!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi!
    Ik doe heel graag mee! (maar stiekem hoop ik dat ik hem dan in de kast kan laten liggen tot volgend jaar, en dat de lente hier eindelijk begint! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Ik doe graag mee! Ik ga je volgen en zet een linkje op mijn blog.
    Met bloggen lijk je zo dichtbij, maar dat hoeft dus helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor zo´n lekkere warme sjaal, maak je er ook één voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie sjaal, die juf die boft maar met zo'n moeder in de klas die zomaar een sjaal voor haar maakt!
    Ik doe graag mee, en ga een linkje voor je plaatsen!
    Enne, helemaal vanuit de VS, wauwie dat is wel erg ver weg! Wel extra speciaal;)
    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 't Ziet er lekker warm uit én in een mooie kleur!
    Dus ja, ik doe graag mee ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!