vrijdag 15 februari 2013

Gewoon Elise...

Eerst zal ik mezelf maar eens voorstellen... Ik ben Elise, 34 jaar jong, ben getrouwd en samen hebben we 2 dochters. Onze oudste is nu 10 jaar, de jongste is 6 jaar.

Op dit moment wonen we voor bijna 1 jaar in de Verenigde Staten, voor het werk van mijn man. 25 juli 2012 zijn we vanuit Nederland vertrokken, 28 juni 2013 is het de bedoeling dat we weer terug gaan. We wonen nu in Covington, Washington State. Dit ligt op ongeveer 40 minuten afstand van Seattle.

Voordat we vertrokken werkte ik nog bij de Belastingtelefoon, daar heb ik mijn werk opgezegd. Gelukkig was het geen vaste baan, dus was de keus om naar de VS te gaan ook iets makkelijker! 

Onze dochters gaan hier naar de basisschool (Elementary school) en gelukkig doen ze het hartstikke goed!! Daarnaast gaan ze ook nog op zaterdag naar de Nederlandse school. De schooldagen zijn best lang, ze hebben hier geen middag vrij zoals in Nederland. Vooral voor onze jongste was dit in het begin behoorlijk pittig.

Zelf ben ik dit schooljaar les gaan geven aan groep 4 op de Nederlandse school. Ik was nog nooit eerder onderwijzeres geweest, maar vind het verschrikkelijk leuk om te doen!!!

Hoewel ik een erg creatieve moeder heb, was ik nooit zo creatief. Ooit probeerde ik om te leren naaien, maar ik had er het geduld niet voor... Nu ik verder hier in Amerika doordeweeks niet veel te doen heb, ben ik toch begonnen wat dingetjes te gaan maken, zodat ik me niet zou gaan vervelen...

Mijn blog zal dan ook gaan over ons verblijf in Amerika en mijn "creatieve uitspattingen".

Heb je vragen, stel ze gerust!! Ik zal vast ook nog heel wat vragen hebben... :-) 

Groetjes Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!