woensdag 27 februari 2013

Dollartree (2)

Zonet eindelijk maar weer eens even boodschappen gedaan, er was niet veel meer in huis.... (heb wel leukere dingen te doen hihi)

Nadat ik de "gewone" boodschappen had gedaan, toch nog maar even een kijkje nemen bij de Dollartree (die goedkope winkel, de naam zegt het al...)

Daar kwam ik toch weer een paar leuke dingetjes tegen!!!

 
Als eerste deze mini domino-steentjes! Ze meten maar 3 bij 1,5 cm en leken me leuk om magneetjes van te maken!!



En ook dit kwam ik tegen... Leren haken (hihi...) Ik had al ergens hier geroepen dat ik het wilde gaan leren, dan maar beginnen met een kindersetje! Misschien leuk om samen met de meiden te proberen!!

Nu eerst maar weer verder met de voorbereidingen voor de verjaardagen (en de cadeautjes daarvoor :-) )

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen! Hadden wij hier ook maar een Dollartree ;) haha!
    Ben benieuwd naar je haaksels!
    Fijne dag verder! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!